hagridshut
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hagridshut

welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 3 woorden verhaal

Ga naar beneden 
+5
Annee
ginny wemel
Chrissiej94
Natie
Hermelien
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 26, 2010 1:17 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 26, 2010 2:21 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 29, 2010 3:55 am

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 29, 2010 11:56 am

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 29, 2010 1:10 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 29, 2010 2:16 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 30, 2010 9:32 am

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 30, 2010 12:17 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimema jun 07, 2010 2:35 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 18, 2010 1:43 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
dracomalfoy
1e jaars
dracomalfoy


Vrouw
Aantal berichten : 89
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wonderland
Registration date : 16-07-10

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 17, 2010 1:03 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het grootste gedeelte van
Terug naar boven Ga naar beneden
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:06 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het grootste gedeelte van de spreuk was
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
sluipwegwijzer
Orde van merlijn 3de klasse
sluipwegwijzer


Vrouw
Aantal berichten : 1392
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Registration date : 05-02-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:10 pm

met onzichtbare inkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:18 pm

Sluip het hele bericht overnemen en dan jou 3 woorden toevoegen, dikgedrukt.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Onderwerp: Re: 3 woorden verhaal [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Vandaag om 19:06[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het grootste gedeelte van de spreuk was met ontzichtbare inkt geschreven. Daardoor moest

Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
dracomalfoy
1e jaars
dracomalfoy


Vrouw
Aantal berichten : 89
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wonderland
Registration date : 16-07-10

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:33 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het grootste gedeelte van de spreuk was met ontzichtbare inkt geschreven. Daardoor moest ze eerst met
Terug naar boven Ga naar beneden
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:54 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het grootste gedeelte van de spreuk was met ontzichtbare inkt geschreven. Daardoor moest ze eerst met een of andere
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
dracomalfoy
1e jaars
dracomalfoy


Vrouw
Aantal berichten : 89
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wonderland
Registration date : 16-07-10

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 18, 2010 12:43 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het grootste gedeelte van de spreuk was met ontzichtbare inkt geschreven. Daardoor moest ze eerst met een of andere smerige pudding gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 19, 2010 9:55 am

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het grootste gedeelte van de spreuk was met ontzichtbare inkt geschreven. Daardoor moest ze eerst met een of andere smerige pudding gemaakt over de bladzijde
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitimema jan 24, 2011 7:10 pm

Er was eens een nieuwe leerling die altijd maar aan het roddelen was
over haar erg irritante zus. Tot op een dag haar zus er genoeg van
kreeg en dat ze een plan bedacht om haar voor altijd het zwijgen op te
leggen. Om hier aan te beginnen, had ze hulp van een goede vriend. Mike zo noemde haar pad en ze had nog een grote kast die magisch was. Ook had ze nog een kat die echter heel erg gek aan het worden was. Hieraan was ze erg bekend geworden maar dat vond ze niet zo heel fijn. Morgen zou ze niet naar school gaan en haar zus moest wel van haar vader en tante, haar moeder en van haar oma. Ze bedacht een heel slim plan. Ze wou iets met haar toverstaf en haar kat gaan doen. Ik heb het nog nooit eerder op een dier zien gebeuren, maar ik heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ze pakte haar toverstok en haar boek om de spreuk op te zeggen. Maar ze kon niet zo goed lezen want het grootste gedeelte van de spreuk was met ontzichtbare inkt geschreven. Daardoor moest ze eerst met een of andere smerige pudding gemaakt over de bladzijde gieten om de
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





3 woorden verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 woorden verhaal   3 woorden verhaal - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3 woorden verhaal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hagridshut :: ontspanning :: hermeliens uitdaging-
Ga naar: