hagridshut
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hagridshut

welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 vandaag op zweinstein 3

Ga naar beneden 
+2
sirhena
saussyke
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vandaag op zweinstein 3   vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 29, 2010 10:39 am

off: voor zover ik weet sluit de bib in zweinstein enkel laat in de avond en is hij voor de rest steeds open, want hoe vaak zat hermelien griffel over de middag niet in de bib in plaats van in de grote zaal voor het middagmaal? Anyhow, toverwereld is niet hetzelfde als die van ons.

Judy keek naar professor Banning die de spreuk Reducto haarfijn uitlegde. Niet laat erna was het de beurt aan hun om de spreuk in te oefenen. De eerste keren lukte het haar helemaal niet, maar na honderd keer die spreuk gezegd te hebben, lukte het haar eindelijk om even kort met haar hand door de tafel te kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Chrissiej94
Schoolhoofd
Chrissiej94


Vrouw
Aantal berichten : 1669
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus
Hobby's : lezen, klarinet spelen.
Humor : Goede grappen.
Registration date : 02-02-09

vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vandaag op zweinstein 3   vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 29, 2010 10:56 am

Off: sirhena, gedraag je een beetje, Hermelien heeft niet vermeld dat het avond is. Als hier verder nog problemen over zijn wordt dat in pm verder opgelost.

Christa:
Ze dwaalde een beetje door de gangen, niet wetend wat ze zou gaan doen. Ze had geen les meer en ook niet echt veel huiswerk... Ze had geen zin in zwerkbal en ook niet in fluimstenen. Ze had geen knalpokerkaarten en ze kende niemand die van Toverschaak houd. Wat blijft er dan nog over?
Ze glipte een leeg lokaal in en begon wat bezweringsspreuken te oefenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vandaag op zweinstein 3   vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 29, 2010 12:23 pm

off: wat is hier nou misdragen aan? Ik zeg alleen maar hoe het bij mij overkomt en ik leg haar uit hoe ik over de bib in zweinstein denk. Voor zover ik weet heb ik haar op geen enkele manier uitgescholden of afgekraakt...

on:
Judy verveelde zich, Reducto kon ze nu al behoorlijk goed, maar weglopen of versnellen durfde ze helemaal niet te doen. Ze nam dan maar haar schetsboek, wat houtskool en begon met het tekenen van een jonge vrouw. De vrouw was zoals ze haar moeder voorstelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vandaag op zweinstein 3   vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 29, 2010 1:13 pm

off: we gaan gewoon verder

veronique vond christa maar niet tot ze opeens iets hoorde *das is raar* dacht ze *daar geven ze toch geen les meer. ik ga even kijken* dacht ze nieuwsgierig. Ze opende de deur en zag dat het christa was.
"ah hier ben jij" zei ze "ik was je overal aant zoeken"

EDIT Sirhena:
Het gebruik van * is niet goed in RPG's, ze zijn niet echt overzichtelijk en zijn behoorlijk verwarrend. Wat een persoon denkt, kun je ook in gewone zinnen plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Chrissiej94
Schoolhoofd
Chrissiej94


Vrouw
Aantal berichten : 1669
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus
Hobby's : lezen, klarinet spelen.
Humor : Goede grappen.
Registration date : 02-02-09

vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vandaag op zweinstein 3   vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 29, 2010 3:36 pm

Christa:
Ze schrok toen de deur open ging. Had een leraar haar ondekt? 'Oh, ben jij het... Ik schrok me rot. Kom binnen!' zei ze enthousiast tegen Veronique. 'Kijk, ik heb geoefend en ik kan accio al veel beter!' Ze demostreerde het aan Veronique.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vandaag op zweinstein 3   vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Icon_minitimeza jul 03, 2010 7:40 pm

veronique
"amai meid jij kan dat goed" zei ze
"maar wees toch maar voorzichtig dat sneep je niet betrapt. want anders kan je nablijven ga je mee naar de grote zaal" vroeg ze

EDIT Sirhena:
Gebruik aub leestekens! Ook de puntjes na elke zin zijn erg belangrijk, anders heb je geen verhaal wat een RPG wel zou moeten zijn. Dus denk eraan om ook op het einde van al je zinnen een leesteken te plaatsen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Chrissiej94
Schoolhoofd
Chrissiej94


Vrouw
Aantal berichten : 1669
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus
Hobby's : lezen, klarinet spelen.
Humor : Goede grappen.
Registration date : 02-02-09

vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vandaag op zweinstein 3   vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 12, 2012 5:55 pm

Christa:
'Ja, je hebt gelijk. Laat ik inderdaat maar stoppen. Ik ga mee naar de Grote Zaal.' Ik loop het lokaal uit en loop de gang uit naar het trappenhuis. Als ik om me heen kijk ben ik even gedesorrienteerd, waardoor dat komt weet ik niet. Na een minuutje weet ik weer waar ik ben. Ik kijk over mijn schouder of Veronique achter mij aan is gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vandaag op zweinstein 3   vandaag op zweinstein 3 - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vandaag op zweinstein 3
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zweinstein
» De 5de afdeling van Zweinstein
» Het leven na Zweinstein
»  Harry Potter & de Gevangenen van Zweinstein

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hagridshut :: ontspanning :: rpg's-
Ga naar: