hagridshut
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hagridshut

welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 het verboden bos rpg

Ga naar beneden 
+2
patty park
Hermelien
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 7:02 pm

Annee zag de rest in de bieb aankomen en vroeg wat ze aan het doen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 8:33 pm

veronique was aan het dagdromen toen ze weer op aarde kwam zag ze dat niemand er meer stond ze zullen naar de bib zijn dacht ze. en ze liep naar de bib eenmaal ze daar aankwam zag de alleen judy en annee maar waar was christa en gwen. ze liep naar judy en vroeg waar ze waren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 19, 2010 4:11 pm

Judy knikte toen ze de woorden hoorde van Gwen en zocht alles terug op en schreef het over. Ze keek naar buiten en had Gwen zien lopen naar het verboden bos, maar raar genoeg legde ze niet de link dat Gwen gevaarlijk deed, dat ze veranderde naar iemand die hun uiteindelijk zou gaan vermoorden, want Judy was nou eenmaal halfbloed en dus een reden om vermoord te worden volgens de witte vrouwen.

Even later zag ze Veronique en dacht na, langzaam aan begon haar wat op te dagen. "Gwen is naar de witte vrouwen toe..." zei ze terwijl ze vol paniek recht sprong en zonder nog een woord te zeggen stormde ze naar beneden toe en ging voor het bos staan. Ze voelde haat voor de witte vrouwen, haat omdat die vrouwen haar halve familie vroeger hadden uitgemoord en nu haar vriendin zaten af te nemen. "Lafaards dat jullie zijn, je durft jezelf niet eens te tonen..." zei ze tegen de bomen en voelde een grote woede opborrelen en een grote drang om voor eens en altijd die witte vrouwen uit te schakelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 19, 2010 9:12 pm

Gwen

Toen ze bijkwam waren er 25 paar ogen op haar gericht.
Terwijl ze opstond, had ze het gevoel alsof haar hoofd zou openbarsten.

'Werk te doen, mijn kind!' zei Merle erl Idris, haar grootmoeder.
'Wat bedoel je?' stamelde ze.
'Er is iemand die onze aandacht trekt!' schreeuwde Eleonor voor de hele groep.
De taal die gesproken werd, moest voor iemand die ze niet verstond, afgrijselijk zijn.
Een hele hoop gekrijs en vreemde klanken.

De Vrouwen stegen allemaal tegelijk op, de lucht in.
'Jullie kunnen vliegen?' riep ze hen na.
'Noem het eerder levitatie!' riep haar moeder.
'Waar gaan jullie heen?' riep ze.
'Naar de rand van het bos!' hoorde ze nog net.

Ze zette het op een lopen en kwam buiten adem toe aan de rand van het bos.
'Stop!' riep ze.
'Waar zijn jullie mee bezig?!' riep ze tegen de Vrouwen.

'We maken af waar we aan begonnen zijn!' riep een vrouw.
'Maar dat zijn m'n vrienden!' begon ze.
'Het zijn halfbloeden!' riep Eleonor kwaad.
'Laat ze!' commandeerde Gwen.

Ze besefte dat ze zonder haar kroon geen macht had over de Vrouwen.
'Accio Kroon' schreeuwde ze en nog geen minuut later belandde de kroon op haar hoofd.
Onmiddellijk bogen alle vrouwen voor haar en zeiden geen woord meer.
'Ga terug naar het bos! Verdwijn en vertoon je hier niet meer!' commandeerde ze.
'We krijgen ze nog wel!' riepen enkele.
'Ze gaan er allemaal aan!' riepen anderen.
'Hier krijg je spijt van!' siste haar grootmoeder woedend.
'Verdwijn!' riep Gwen.

Toen de Vrouwen weg waren kreeg ze opnieuw een scherpe pijn in haar borst.
Deze keer was het niet afkomstig van de Vrouwen maar van Judy, die een enorme haat koesterde jegens de Witte Vrouwen.

'Toffe familie heb ik!' bracht Gwen moeizaam uit, voor ze opnieuw flauw viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 20, 2010 3:22 pm

Judy had de vrouwen gezien en gehoord, ze vond het vreemd, maar ze zag ze wel. Ze had geen enkel moment een sprietje angst gevoeld, alleen enorme woede toen ze hun nog maar zag. Ze hoorde Gwen schreeuwen en keek toe wat ze deed. Toen de vrouwen eenmaal weg waren en Gwen was flauw gevallen. Liep ze naar haar vriendin toen, nam haar de kroon af en met een spreuk zond ze het ding naar haar kamer en liet het verstoppen in een afgesloten kist. Alles wat ze zag, het leek haar zo bekend, alsof ze het eerder had meegemaakt of eerder die verhalen had gehoord. Ze trok haar toverstok, richtte die op Gwen en begon een paar spreuken en bezweringen te mompelen om haar terug in de werkelijkheid te brengen. Ze wist dat ze nu moesten beginnen met verzamelen van informatie en controleren of wat Judy wist, ook klopte. Ze had het idee dat Judy de vrouwen kon doden of op z'n minst voor eeuwig ergens naartoe kon verbannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimeza jul 03, 2010 6:51 pm

veronique stond er verbaast bij maar al snel begon ze terug op aarde te komen ze rende de trap af en liep naar de rand van het bos daar zag ze iets vliegen. *dat lijkt wel een kroon* dacht ze maar toen ze terug naar de rand van het bos keek zag ze gwen bewusteloos liggen en sirhena met haar toverstaf over haar. en liep er naar toe "wat is er hier gebeurd" vroeg ze " kom we moeten gwen naar madam plijster brengen"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimezo jul 04, 2010 5:45 pm

Gwen

Toen ze halvelings bij bewustzijn was, drong het niet tot haar door waar ze waren.
Ze voelde enkele hevige gevoelens, zoals angst en verbazing.
Ze merkte ook dat Veronique en Judy bij haar waren.

Na enkele minuten voelde ze de koelte over zich heen komen en besefte ze, dat ze in het kasteel waren.
Na heel wat gangen door gelopen te hebben, hoorde ze opeens de zachte stem van Madam Plijster.

'Leg ze hier maar neer!' beval ze in stilte.

Toen Gwen het zachte bed voelde, viel ze als een blok in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimema jul 05, 2010 9:41 am

Toen iedereen weg was, wata Anne al gek vond, rende ze de bieb uit naar de leerlingenkamer. Toen ze er eindelijk was na al die trappen op rende ze meteen door naar haar bed en ging erop liggen, nadenken over wat er nou allemaal was gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimema jul 05, 2010 8:49 pm

"De witte vrouwen..." zei ze fluisterend tegen Veronique, terwijl ze de hevige haat nog steeds voelde. Ze stond voor een raadsel, het leek niet de eerste keer dat ze die vrouwen had gezien, terwijl dat eigenlijk wel was. Ze keek naar Plijster die vroeg wat er was gebeurd. "Ik weet het niet..." loog ze "Ik vond haar bewusteloos bij de rand van het bos."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimeza jul 10, 2010 8:07 pm

Gwen

Het leek wel alsof ze een lange nacht achter de rug had, maar toen ze naar buiten keek, stond de zon nog niet eens aan de hemel. Het was pikdonker.
Het was muisstil op het terrein. Het enige wat ze hoorde, was enkele bedden verderop iemand die langszaam ademde.

Alles deed pijn. Haar armen, knieën, haar rug... het was alsof ze een marathon had gelopen.
Ze zag dat madam Plijster een drankje op haar kastje had gezet, dus besloot ze maar om het op te drinken.
Ze voelde zich zalig, bijna volledig rustig.
Na enkele ogenblikken viel ze opnieuw in slaap.

Toen ze enkele uren later wakker werd, besefte ze, dat iedereen al wakker was en aan hun dagelijkse activiteiten bezig waren.
Ze hoorde mensen de ziekenzaal passeren, die opweg waren naar de Grote Zaal om te gaan ontbijten. Anderen waren al op weg naar de zaterdagse schaakclub.

'Kom mee zwemmen!' hoorde ze iemand roepen.

Ze steunde op haar ellebogen, zodat ze naar buiten kon kijken. De zon scheen heerlijk en er stond geen zuchtje wind.
* Kon ik ook maar zwemmen * dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimeza jul 24, 2010 12:49 pm

Judy had de kroon magisch verborgen en ging nu op weg naar de ziekenzaal. Ze had al goed ontbeten en had wat beschuiten voor Gwen meegesmokkeld. Ze liep de ziekenboeg binnen en ging op een stoel naast Gwen haar bed zitten.. "Hey, hoe voel je je nu?" vroeg ze rustig en haalde de beschuiten uit. "Hier, een lichte maal en het is goed voor je maag." zei ze rustig en keek haar aan. "Kun je nog herinneren wat er gisterenavond is gebeurd?" vroeg ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimedi aug 03, 2010 6:57 am

veronique had heel slecht geslapen ze had gedroomd over de kroon en de witte vrouwen. ze stond recht en liep naar de badkamer en keek in de spiegel *man ik lijk wel een zombie * dacht ze en ze maakte zich klaar. Toen ze klaar was rommelde ineens haar maag *wat heb ik honger* dacht ze en liep naar de grote zaal ze zag niemand van haar vriendinnen zitten. ze at rustig verder en stond op en liep naar de ziekenzaal voor een bezoekje te brengen aan de zieke. toen ze de ziekenzaal binnen kwam zag ze ook dat judy er was. " goedenmorgen" zei ze " en hoe voel je je?" vroeg ze aan gwen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimedi aug 03, 2010 9:18 am

(Blijkbaar is er iets mis gelopen met m'n vorige post, want deze staat hier niet xp)


Gwen

Toen de deur openging, zag ze JUdy binnenkomen.
'Hey!' zei ze opgewekt. 'Leuk dat je eens langskomt!'

Ze nam de beschuiten aan die Judy had meegenomen en begon ervan te eten.
'Dank je' mompelde ze.

Toen Judy vroeg wat ze zich nog herinnerde, viel er een korte stilte.
' Ik weet nog dat we allemaal in de bib zaten en dat ik weggegaan ben...' fluisterde ze bijna.
'Daarna was ik in het bos, met de Vrouwen om me heen en die besloten dat ik het werk moest voortzetten waar zij mee begonnen waren.' Ze nam nog een hap van haar beschuit en at eerst volledig haar mond leeg, alvorens verder te gaan.
'Toen zeiden ze dat ik me moest bewijzen door m'n eerst slachtoffer, en dat bleek jij te zijn' zei staarde naar haar handen, die gevouwen op haar schoot lagen.
'Toen ik hen beval om in het bos te blijven, kreeg ik door dat ik zonder kroon geen macht op hen heb. Dus heb ik ze opgeroepen, en tegen die tijd waren zij al aan de rand van het bos... Toen zag ik jou en daarna weet ik het niet meer...' Ze veegde de tranen uit haar ogen.
'Het spijt me' mompelde ze.

Na enkele ogenblikken van onaangename stilte en een gevoel van overheersende woede, ging opnieuw de deur open en kwam Vero binnen.

'Gaat wel' zei ze.
'Hoe is het daar buiten?'

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimeza aug 07, 2010 11:53 am

Judy keek naar Gwen en zweeg, sinds haar gevoel van woede voor de witte vrouwen en haar eerste contact met hun, wou ze nu niets liever dan die vrouwen dood te hebben. Ze wist niet waarom, maar ze had nog steeds het gevoel dat ze die witte vrouwen kende. Ze luisterde naar wat ze zei en vond het jammer dat Gwen zich alles nog herinnerde. "Je hebt in hun taal gesproken, je zei dat ze weg moesten, ons met rust moesten laten. Toen die vrouwen weg gingen, keek jij mij aan en viel je flauw. Waarom je flauwviel weet ik niet, maar voor jou veiligheid heb ik de kroon ergens verstopt, waar enkel ik de plaats van weet. Je was eng Gwen, je verstond hun gekrijs en gekraak en zelf kun je het ook. Volgens mij komt dat door die kroon en wordt het hoogtijd dat we Edith, een oude vrouw van 85, gaan opzoeken. Zij is 1 van die mensen waarover ik het heb gehad, die een aanval van die witte vrouwen heeft overleefd. Ik denk dat die vrouw wel zal weten wie die vrouwen precies zijn, wat ze doen en hoe we ze kunnen stoppen." zei ze toen en keek naar Gwen en negeerde het feit dat de witte vrouwen allemaal familie waren van haar best vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimeza aug 07, 2010 5:43 pm

"Met mij gaat het wel ben alleen heel moe ik heb slecht geslapen.
Ik weet niet hoe het buiten is ik ben van de leerlingenkamer ineens naar de grote zaal en dan naar jou.
Hoe gaat het met jou?
Heb je wat kunnen slapen"? vroeg ze en ging naast haar op bed zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 08, 2010 9:25 am

Gwen

Ze knikte naar Veronique. 'Ja, best wel'
Toen richtte ze haar aandacht opnieuw naar Judy.
'Deze dingen weet ik helemaal niet meer, ik weet enkel dat het heel veel kracht van me vraagt om in te gaan tegen de bevelen van de Vrouwen, en dan heb ik nog steeds dat empatisch gedoe... waarschijnlijk was het gewoon een beetje te veel...' zei ze.
Ze wachtte even en liet alles goed bezinken wat ze zonet gehoord had.
'Ik denk dat het inderdaad tijd wordt, dat we die vrouw opzoeken, er moet een einde aankomen!' stelde ze duidelijk.

Over het feit dat Judy de kroon verstopt had, repte ze met geen woord.
Ze vond het helemaal niet erg en ze moesten ophouden.

'Laten we deze middag nog gaan!' stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 08, 2010 2:29 pm

"Laten we meteen gaan, ik heb die vrouw gecontacteerd en ze verwacht ons over een half uur. Nu kun je ze misschien nog de baas, maar later misschien niet meer als ze ongeduldig worden dat je hun moorden niet verder wil zetten. Ik heb je familie uitgedaagd Gwen. Ik heb ze uitgescholden voor lafaards en ze zijn naar me gekomen, ze wilden mij dood hebben. Als je niet was tussen gekomen, dan was ik vast gestorven door mijn eigen impulsiviteit. Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat ik de witte vrouwen ken. Ik wil ze niets liever dood of verbannen hebben." zei Judy toen erg eerlijk tegen haar vriendin en luisterde niet echt naar Veronique, wat eigenlijk erg onbeleefd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 08, 2010 6:48 pm

Gwen

'Ja, goed!'
Ze sprong uit het bed en deed haar kleren aan, terwijl ze luisterde wat Judy zei.
'Ik weet hoe je je voelt, ik voel het aan de woede die je uitstraald' legde ze uit.
'Ondanks dat het m'n familie is, wil ik hier helemaal niet aan meedoen en wil ik dat ze verbannen worden!'

Ze omhelsde Judy. 'Er overkomt jou niks!' fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimema aug 09, 2010 8:19 pm

"Ik heb zo het gevoel dat er doden zullen vallen en aangezien ze mij als eerste wilden aanvallen, zal ik vanaf nu erg waakzaam moeten zijn als ik buiten kom. Die lui willen me dood, dat weet ik gewoon." zei ze toen en negeerde het feit dat Gwen alles kon voelen wat zij voelde. Judy twijfelde, was bang, verward en boos. Ze maakte zich los uit de omhelzing met Gwen. "Kom laten we gaan..." zei ze toen en keek naar Veronique. "Zin om mee te gaan?" vroeg ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimema aug 09, 2010 8:26 pm

Gwen

'Doden zullen er zeker vallen...' mompelde Gwen.
Ze deed haar schoenen aan, nam haar rugzak en liep samen met Judy en Veronique de deur uit.
'Hoe gaan we geraken, waar we moeten zijn?' vroeg ze.
'En moeten we Perkamentus en Anderling niet inlichten?' voegde er eraan toe.
Maar terwijl ze het vroeg, bedacht ze zich. 'Hoeft niet, ze zullen het wel verwacht hebben, dat dit de volgende stap was...' zei ze.
'Weten eigenlijk andere studenten wat er gebeurt is?' vroeg ze, terwijl ze de trap afliepen en ze alle starende blikken opving.
Ook voelde ze heel wat emoties: woede, angst, bewondering, minachting...
'Wegwezen hier' stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimema aug 09, 2010 8:41 pm

"Perkamentus weet dat we dit doen en waarom en hij laat ons doen. Hij is de enige die het weet. De andere studenten weten niet wat er is gebeurd en dat is misschien maar goed ook. Paniek op Zweinstein kunnen we vast wel missen." zei Judy toen aan 1 stuk door en probeerde haar gevoelens af te sluiten voor Gwen. Judy was deels bang geworden voor haar vriendin en zelf snapte ze niet echt waarom. "Perkie heeft me het adres van die Edith gegeven. Ik stel voor dat we ofwel verschijnselen ofwel de collectebus nemen." zei ze toen kalm en keek haar vriendinnen rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitimedi aug 10, 2010 4:28 pm

"Nee gaan jullie maar ik heb morgen een zwaar proefwerk van Sneep. Maar zijt voorzichtig" riep ze hun nog achterna. En ze liep de ziekenzaal uit *pff ik heb eigenlijk geen zin om te leren, wat zouden anne en chrisie aan het doen zijn* dacht ze en ging hun zoeken.

EDIT Sirhena:
Blijkbaar is de regel rond * * nog niet helemaal duidelijk... Het gebruik daarvan is namelijk verboden. Maak het aub verhalend en niet zoals in een script!
Een voorbeeld van hoe je het had kunnen doen:
Ze liep de ziekenzaal uit, terwijl ze bedacht dat ze eigenlijk totaal geen zin had om te leren en vroeg zich erna af wat Chrissie en Anne aan het doen zouden zijn. Daarna ging ze haar andere vriendinnen zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





het verboden bos rpg - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het verboden bos rpg   het verboden bos rpg - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het verboden bos rpg
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hagridshut :: zweinstein :: verboden bos-
Ga naar: