hagridshut
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hagridshut

welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 19 jaar later

Ga naar beneden 
+2
sirhena
Hermelien
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema jan 11, 2010 5:33 pm

Harry is getrouwd met Ginny hebben 3 kinderen James, Albus en lily.
James is de oudste en gaat naar zijn 3 jaar, Albus gaat zijn naar zijn 2 de jaar ze zitten alle 2 in griffoendor en Lily gaat voor het eerst naar school.
Harry is docent verweer tegen de zwarte kunsten en hoofd van griffoendor en Ginny begint aan haar eerste jaar docent bezweringen.

Harry wordt gespeeld door:__LadyGwenhwyfar
Ginny wordt gespeeld door: hermelien
Albus wordt gespeeld door: Sirhena
Lily wordt gespeeld door: Saussyke
James wordt gespeeld door:dracomalfoy


Ron is getrouwd met hermelien hebben 2 kinderen Roos en Hugo.
Roos gaat naar haar 2de jaar zij zit in griffoendor en hugo gaat voor het eerst naar school.
Ron werkt als docent dreuzelkunde en hermelien werkt in de ziekenboeg van zweinstein.

Ron wordt gespeeld door:
Hermelien wordt gespeeld door: hermelien
Roos wordt gespeeld door:dracomalfoy
Hugo wordt gespeeld door:

Marcel en loena zijn ook getrouwd hebben geen kinderen.
Marcel is docent kruidekunde en loena werkt bij de kibbelaar.

Marcel wordt gespeeld door:
Loena wordt gespeeld door:

Draco en Patty zijn getrouwd hebben 1 zoon Scorpion hij zit bij zwadderich hij gaat naar zijn 2de jaar en hij heeft 1 dochter Patricia ze gaat net als haar broer naar het 2de jaar zij zit ook bij zwadderich.
Draco is docent toverdranken en is hooft van zwadderich + hij staat nu aan de goede kant. Hij heeft gebroken met zijn ouders en met korzel en kwast

Draco wordt gespeeld door: Sirhena
Patty wordt gespeeld door:patty park
Scorpion wordt gespeeld door:Saussyke
Patricia wordt gespeeld door: patty park

Anderling is schoolhoofd

Anderling wordt gespeeld door: Hermelien

teddy lupos wordt gespeeld door:dracomalfoy
victoire wemel wordt gespeeld door:



Perkamentus, sneep,banning en stronk zijn op pensioen. Maar komen nog vaak op zweinstein
deze mag je gebruiken als je ze nodig hebt


de orde van de feniks:
Nymphodora Tops wordt gespeeld door:
Bill Wemel wordt gespeeld door:
Fleur wemel wordt gespeeld door:
Molly Wemel wordt gespeeld door:
Arthur Wemel wordt gespeeld door:
Sirius Zwarts wordt gespeeld door:
Remus lupos wordt gespeeld door:


Voldemort is dood maar zijn zoon Evil wil zijn werk verder zetten samen met zijn moeder bellatrix en de rest van de trouwe dienaars

Evil wordt gespeeld door:
Bellatrix wordt gespeeld door:
Noot wordt gespeeld door:
Korzel.Sr wordt gespeeld door:
Korzel wordt gespeeld door:
Kwast.Sr wordt gespeeld door:
Kwast wordt gespeeld door:
Lucius malfidus wordt gespeeld door:
Narcissa malfidus wordt gespeeld door: __LadyGwenhwyfar

zelf verzonnen personages:
Amy Kragge ze is de dochter van Amycus Kragge en Alecto Kragge, een incestkind dus, ze is evenoud als Albus en Scorpion gespeeld door: Sirhena


Laatst aangepast door Hermelien op do aug 19, 2010 3:40 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimewo jan 13, 2010 3:26 pm

Amy keek haar moeder aan die als een gek weg en weer liep. Ze zuchtte, ze haatte het als haar vader haar kwam ophalen. Ze haatte haar vader... haar ouders mochten dan broer en zus zijn, sinds dat ze zelf kon herinneren spraken ze met moeite tegen elkaar. Amy had geen idee hoe ze verwekt was geweest en ze wilde dat graag weten, maar ergens ook totaal niet. Ergens had ze wel het idee dat ze ongewenst was geweest en dat enkel haar moeder van haar was beginnen houden. Het enige wat ze van haar vader hoort is dat ze later, als ze 16 werd, ze verplicht ook zo'n dooddoenerstekens moest laten plaatsen en de meester achter het teken dienen, maar ze wist ook wel dat de heer van het duister dood was. Die zoon... Evil... had ze al eens gezien, maar die wou ze nooit of te nooit gaan dienen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimedo jan 14, 2010 6:11 pm

De kinderen van Harry en Ginny waren de avond voor ze naar Zweinstein vertrokken blijven slapen bij hun tante Hermelien en nonkel Ron. Dan moesten ze niet zo vroeg opstaan. Hermelien die altijd vroeg wakker dekte de tafel al, toen ze zag dat het 8uur was ging ze eerst Hugo wekken. Ze wist van ondervinding dat hij de aard van zijn vader had. Toen ging ze naar de meiden kamer. Ze klopte op de deur en hoorde gemompel, ze liep naar binnen. "En goed geslapen dames" vroeg ze?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimewo feb 03, 2010 8:20 pm

Harry

Hij was ondanks zijn gewoontes, al vroeg wakker.
Hij begon heel stilletjes, zodat Ginny niet wakker zou worden, zijn koffer in te pakken en liep naar de keuken. Daar dekte hij de tafel en rommelde nog wat verder.

De zon begon beetje bij beetje te schijnen en dat maakte hem goed gezind.
Hij liep naar de kamer van de kinderen, deed de deur open en toen realiseerde hij hem pas dat ze bij Hermelien en Ron logeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimezo feb 14, 2010 12:01 pm

hermelien

toen ze geen antwoord terug kreeg had ze een idee.
"als jullie binnen 15 min niet beneden staan dan kom ik met emmers koud water" zei ze en ging naar beneden.

ginny:
werd plotseling wakker keek de kamer rond *oef het was maar een droom* dacht ze.
ze stapte uit bed en ging naar de badkamer maakte haar klaar. daarna ging ze haar koffers maken. toen alles klaar was ging ze naar beneden daar zag ze harry zitten.
"goedenmorgen lieverd" zei ze en ging aan tafel zitten voor het ontbijt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimedi feb 16, 2010 4:15 pm

Albus mompelde, vroeg opstaan had hij nog nooit leuk gevonden, maar zeker niet als tante Hermelien een emmer koud water over zijn hoofd zou kappen. Zwaar zuchtend stond hij op, hij had wel zin in zijn eerste jaar zweinstein, maar hij was redelijk bang geworden door de verhalen die James hem had vertelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimevr feb 19, 2010 3:35 pm

Harry

Harry keek op toen hij Ginny af te trap hoorde komen.
'Goeiemorgen' groette hij haar terug.
'Heb je lekker geslapen?' vroeg hij terwijl hij haar een tas koffie inschonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimeza feb 27, 2010 11:25 pm

off: oke patty ik zet je erbij maar gelieve het inter volg via de regels je rol aanvragen.


ginny:

toen harry haar een kom koffie uitschonk antwoorden ze op zijn vraag.
"Ja jij ook?" en toen ze naar de klok keek dacht ze bij haar eigen *al een geluk dat ik gisteren mijn koffer heb gemaakt*. En ze nam een boterham en smeerde hem met confituur.



hermelien
zag dat james als eerste naar beneden kwam.
"En goed geslapen? Klaar om naar zweinstein te gaan?" vroeg ze
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimezo feb 28, 2010 12:15 pm

Harry

'Tuurlijk heb ik goed geslapen' zei hij. 'Wat verwacht je nu anders, met zo'n schoonheid naast me!' Hij knipoogde even.
'Het is vandaag weeral een nieuw schooljaar' voegde hij eraan toe. 'Wat gaat het toch snel!'
Hij nam z'n kousen en begon z'n schoenen aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema apr 19, 2010 10:02 am

-Amy-
Amy keek haar moeder aan, tijdens het ontbijt is er nog geen woord gezegd. Ze stond op het punt om dagen weg te zijn van huis, maar ze moest toegeven dat ze het hier niet zou gaan missen. Haar vader zou hier elk moment kunnen zijn, hij zou haar vandaag naar perron 9 3/4 gaan brengen.

-Draco-
Hij keek zijn vrouw aan en had haar vraag gehoord. "Ik heb wel goed geslapen." zei hij rustig en keek even op toen hij het gestommel hoorde, maar trok er zich niet al te veel aan.

-Albus-
Met veel moeite zat hij uiteindelijk recht op zijn bed en traag kwam hij er ook uit. Hij wreef zijn ogen uit en kwam toen schoorvoetend naar beneden waar hij zijn tante en oudere broer zag. "Morgen..." mompelde Albus nog wat slaperig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 4:44 am

hermelien:

"Goedenmorgen Albus jij hebt precies nog vaak. heb je geen zin om naar zweinstein te gaan?"vroeg ze nieuwsgierig en zette het verder de tafel.


Ginny:

"Dat je dat maar weet dat de tijd vlug vooruit gaat. Weet je nog toen wij op Zweinstein zaten dat was soms toch een feestje hé." zei ze tegne harry en nam een hap van haar boterham
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 9:32 am

Harry

'Het was een geweldige tijd!' zei hij enthousiast.
'Of toch sommige momenten...' voegde hij eraan toe.
Hij dacht aan het moment, toen hij in het 2de jaar zat, dat hij Ginny heeft gered van Voldemort.
'Gelukkige is het allemaal achter de rug!'
Hij begon de tafel af te ruimen en stak de laatste spullen in hun hutkofffer.
'Ben je zover, lieveling?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 11:27 am

-Albus-
Hij keek naar zijn tante en geeuwde even, maar hield wel deftig zijn hand voor zijn mond. Hij hoorde wat ze zei en dacht na. "Ben wat laat in slaap gevallen..." zei hij toen eerlijk. Albus kon er echt niets aan doen, maar hij was van nature uit heel erg eerlijk en kon moeilijk liegen tegen anderen. "Hoe laat vertrekken we naar Zweinstein?" vroeg hij nieuwsgierig aan Hermelien, terwijl hij eens nadacht wat hij allemaal zou meenemen voor op de trein. 'Misschien kan ik mijn boek wel meenemen' dacht hij bij zichzelf en rekte zich even uit voor hij plaats nam aan tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 12:21 pm

Patty:
Schrok wakker van de wekker 6 uur ohnee en zag dat draco al beneden was stapte uit bed en liep naar de slaapkamer van scorpion en patrica:"wakker worden opschieten het is 6 uur er uit nu!" Riep ze.

Patrica:
"Jah mam we zijn al wakker hoor" zei ze tegen haar moeder.

Patty:
Ze hoorde allerlei gestommel boven en riep nog maar een keer.
"Er uit nu anders kom ik met iets naar boven wat jullie niet leuk gaan vinden nu!"

Patrica:
"jah" Riep ze terug "doe rustig zeg" zei ze stiller zodra haar moeder het niet zou horen en trok haar pyama uit en deed haar school uniform aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 12:36 pm

Off: @ Patty: Prima gebruik van leestekens, hier bewijs je dat je het kunt, dus wil je ze vanaf nu overal gaan gebruiken? Dus zowel bij RPG's als in gewone posts?

on:
-Draco-
Draco was in de keuken druk in de weer om het ontbijt voor zijn gezin klaar te zetten. Hij hoorde boven nog steeds gestommel en de stem van zijn vrouw en kinderen. Stilletjes grinnikte hij even bij zichzelf en werkte toen maar verder met het klaarzetten van de ontbijttafel. Ze hadden dan wel een huiself die alles kon doen, maar van tijd tot tijd vond hij het ook wel leuk om eens zelf de tafel te dekken. Hij zag dat zijn vrouw naar beneden aan het komen was en hoorde wat ze als laatste riep. "Wat zou je dan doen schat?" vroeg hij nieuwsgierig, ook al kon hij al een paar dingen bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
sluipwegwijzer
Orde van merlijn 3de klasse
sluipwegwijzer


Vrouw
Aantal berichten : 1392
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Registration date : 05-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 12:38 pm

Eum Mag ik nog mee doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 12:39 pm

off ze heeft het nu haar best gedaan moet je dan op het einde zo zeggen da ze het overal moest doen.

on:
ginny:
"ja lieverd ik moet alleen nog even mijn koffer boven gaan halen" zei ze en liep naar boven en liep terug naar beneden.
"Zo ik ben klaar zullen we naar Hermelien en Ron gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 12:41 pm

patty:
nat gooien bijvoorbeeld of kijpen in de wangen maar goed ze zal zo wel komen

patrica: hoi pa hoi mam hier ben ik al kunnen we eten heb ruze honger
Terug naar boven Ga naar beneden
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 12:46 pm

off: @ Patty: en nou ga je weer de mist in...
Je kunt het, je hebt het al bewezen. Dus wil je pls... overal even goed je best doen? Begin hier in RPG. Als je het eenmaal goed kunt, kun je het dan ook op andere plaatsen toepassen.
@ sluip: het blijft overzichtelijker voor het RPG als je rollen aanvraagt via pb aan de starter van het topic.

on:
-Draco-
Hij keek zijn vrouw aan en grinnikte even. Nat gooien had hij zelf al kunnen bedenken, maar aan het knijpen in de wangen had hij niet gedacht. Niet veel later kwam zijn dochter de keuken al binnengewandeld. Blijkbaar hadden de dreigementen van hun moeder gewerkt. "Hoi Patricia" zei hij vrolijk tegen haar. "Je kunt beginnen eten van zodra je broer beneden is. We eten altijd samen." zei hij vervolgens en ging alvast ook plaats nemen aan de keukentafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
sluipwegwijzer
Orde van merlijn 3de klasse
sluipwegwijzer


Vrouw
Aantal berichten : 1392
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Registration date : 05-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 12:50 pm

kan ik nog mee doen?

EDIT Sirhena:
Ik heb het al gezegd én het staat in de regels.
VRAAG ROLLEN AAN VIA PRIVEBERICHT AAN DE OPSTARTER VAN HET RPG!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 12:54 pm

patty:
tja ik zal eens kijken waar hij blijft

scorpion je weet het he als je nu niet naar beneden komt kom ik boven en dan is er een probleem schiet op nu!
je zus wil eten en zonder you geen eten dus schiet op! of ik kom boven!?
Terug naar boven Ga naar beneden
sirhena
7e jaars
sirhena


Vrouw
Aantal berichten : 688
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldegem
Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren...
Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig...
Registration date : 06-01-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 1:25 pm

off: @Patty: Ik ben al erg blij dat je leestekens gebruikt aan het einde van de zinnen, goed hoor! Met oefenen, zul je later ook leestekens in de zinnen (zoals , en "") correct kunnen gebruiken.

on:
-Draco-
Hij keek zijn dochter aan en hoorde zijn vrouw roepen naar zijn zoon. Zelf zou hij naar boven gaan en het gewoon zeggen, kon hij zijn stem wat sparen. Maar hij besloot om dat maar niet te zeggen, want Patty leek al behoorlijk pissig. Zijn blik ging naar de huiself. "Ga kijken waar Scorpion blijft!" commandeerde hij het beest en keek toe hoe de huiself meteen naar boven rende.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jibu.nl
dracomalfoy
1e jaars
dracomalfoy


Vrouw
Aantal berichten : 89
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wonderland
Registration date : 16-07-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema aug 16, 2010 1:37 pm

-Teddy-

Teddy gaat op de tast af om z'n wekker uit te drukken, als hij het ding naar veel gepiep eindelijk heeft uitgedrukt, kijkt hij nogal met slaapdronken naar zijn wekker en laat zijn hoofd dan weer terug op het kussen vallen. 'Ik wil er niet uit het is te vroeg' klaagt hij tegen z'n kussen. Teddy komt dan langzaam z'n bed uit en loopt richting de badkamer om zich te douchen en z'n schooluniform aan te trekken, ja dit jaar zal hij het zevende jaar toch echt moeten halen, school is leuk maar om tot je dertigste op school als leerling te moeten zitten ziet Teddy ook niet zitten, maar wie wel.

Hij loopt naar beneden heen en maakt voor zichzelf een klein ontbijtje, die hij rustig op begint te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
dracomalfoy
1e jaars
dracomalfoy


Vrouw
Aantal berichten : 89
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wonderland
Registration date : 16-07-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimeza sep 11, 2010 3:12 pm

Occ: Met toestemming van Hermelien mocht ik dubbelposten Wink

-James-

'Ja ik heb wel goed geslapen' geeft James nog als antwoord op z'n tante en z'n onbijt verder naar binnen werkt. James begint zich dan wat te vervelen, waarop hij heel irritant met z'n vingers op de tafel begint te tikken. 'Zeg Albus je weet nog wat ik heb gezegd he, alle tweede jaars moeten eerst een pirouette maken, dan stap naar link, naar rechts, buigen en dan pas kan je door de poort heen om op perron negen drie en een kwart te komen...Tsja het is een nieuwe regel' zegt hij schouderophalend.

-Roos-

Roos komt naar beneden gerend en wenst iedereen een goedemorgen. 'Mam is het al tijd om naar school te gaan' is het eerste wat ze naar haar goedemorgen vraagt en aan het onbijt begint.
Terug naar boven Ga naar beneden
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitimema sep 13, 2010 10:39 am

Harry

Hij zette de koffer van Ginny en zichzelf in het midden van de kamer en stuurde ze alvast naar Zweinstein.
'Zo, daar moeten we dan ook al niet meer met sleuren'. zei hij terwijl hij er een knipoog aan toevoegde.
'Goed, laten we dan maar gaan'
Hij keek nog eens het huis rond of alles wel in orde was, nam Ginny bij de hand en Verschijnselde voor de deur van Ron en Hermelien.
'Dingdong' ging de bel.
Hij kuste Ginny en wachtte tot de deur open gedaan werd..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
Gesponsorde inhoud





19 jaar later Empty
BerichtOnderwerp: Re: 19 jaar later   19 jaar later Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
19 jaar later
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hagridshut :: ontspanning :: rpg's-
Ga naar: