hagridshut
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hagridshut

welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het leven na Zweinstein

Ga naar beneden 
AuteurBericht
saussyke
Admin
saussyke


Vrouw
Aantal berichten : 313
Leeftijd : 32
Woonplaats : de wegisweg
Hobby's : Jazz dans, jazz dans, jazz dans
Registration date : 05-02-09

Het leven na Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Het leven na Zweinstein   Het leven na Zweinstein Icon_minitimema jul 19, 2010 9:21 pm

Het leven na Zweinstein


Je bent afgestudeerd aan Zweinstein Hogeschool voor Academie en Toverkunst (of een andere magische school) en zet misschien nog maar net je eerste stapjes in de echte tovergemeenschap. Of je bent misschien al jaren bezig met je carrière en staat op het punt om de slag van je leven te slaan.


Wie je bent, mag je zelf beslissen. Maar verwerk het wel in je eerste post zodat iedereen wel weet tegen wie hij het heeft. Ik zou ook het liefst hebben dat iedereen zich tot één personage beperkt, om het lekker vlot te houden. Maar als je echt graag nog iemand zou spelen PM mij en ik zal zien of ik een uitzondering maak.

Godmodding (de reacties van andere personages neerschrijven) mag van mij best omdat we met niet zo veel zijn, zolang je maar niet het personage van iemand anders gebruikt.
(vb van godmodding: Saussyke was verbaast toen haar baas kwam binnengestormd. "JIJ KLEIN STUK ONBENUL!" Riep hij.)

en dan is het nu tijd voor het begin:

[Mijn personage is Elyssa (Elly voor de vrienden), een toffe meid vers afgestudeerd van Zweinstein. Ze wil graag werken in een van de leuke café's of tavernes op de wegisweg. Haar eigen zaak beginnen is dan ook haar grote droom. Spijtig dat ze zo'n warhoofd is.]

Elly haaste zich voorbij de talrijke winkels in de wegisweg. De sporen van het terreurbewind van Voldemort waren nog steeds hier en daar zichtbaar. Maar veel tijd om er bij stil te staan had ze niet. Ze had weer een sollicitatie en ze was al laat. Het was al de derde sollicitatie deze week en als ze niet snel een baan vond, zou ze haar verblijf in de lekke ketel moeten opzeggen en terug naar huis gaan. En als er één ding was wat ze absoluut wou verhinderen, dan was het wel terugkeren naar haar oude huis.
Ze hield halt voor een pand dat nog zoveel opknapwerk nodig had, dat ze twijfelde of ze wel het juiste adres had opgeschreven. Ze keek nog eens op het haastig gekrabbelde adres. Wegisweg 13. Ze was dus toch juist. Ze haalde nog een keer diep adem en ging het pand binnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het leven na Zweinstein
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zweinstein
» vandaag op zweinstein 3
» De 5de afdeling van Zweinstein
»  Harry Potter & de Gevangenen van Zweinstein

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hagridshut :: ontspanning :: rpg's-
Ga naar: