hagridshut
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hagridshut

welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Vertelsels van Baker de Bard

Ga naar beneden 
+2
Riku
Hermelien
6 plaatsers
AuteurBericht
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimewo maa 11, 2009 12:19 pm

wat vinden jullie van dit boek?

ik heb het boek juist gekocht. en heb het al uit ik vind 1sprookje wel akkelig maar voor de rest vindt ik het wel leuk zeker de commentaar van perkamentus
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Riku
5e jaars
Riku


Man
Aantal berichten : 403
Leeftijd : 34
Woonplaats : 夢の国
Registration date : 04-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedo maa 12, 2009 1:09 pm

Ik heb de Nederlandse versie nog altijd niet gekocht, aangezien ik die best wel prijzig vind, maar de Engelse versie ligt al enkele maandjes in mijn kast en ik vind het inderdaad leuke sprookjes. Het commentaar van Perkamentus erbij is echt geweldig, je begrijpt meteen wat het verhaaltje probeert te zeggen. (zoals alle sprookjes doen)
Ik vind het alleen jammer dat het maar 5 sprookjes ofzo zijn, ik had er wel meer gewilt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedo maa 12, 2009 1:38 pm

daar heb je wel gelijk dat het maar 5 sprookjes zijn dat vindt ik ook erg.
en over de prijs ik vond dat die wel mee viel. alle bij ons in belgie ik weet niet hoeveel hij in nederland geprijst is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Chrissiej94
Schoolhoofd
Chrissiej94


Vrouw
Aantal berichten : 1669
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus
Hobby's : lezen, klarinet spelen.
Humor : Goede grappen.
Registration date : 02-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedo maa 12, 2009 3:04 pm

Wat is het voor boek? Ik ken het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedo maa 12, 2009 3:47 pm

weet je nog dat we vorig jaar zeiden van dat rowling een boek ging schrijven voor het goede doel. awel dit is het boek. het zijn 5 sprookjes die tovenaarsouders aan hun kinderen voor het slapen gaan lezen zoals wij assepoester en dergelijke hebben zo heeft rowling dat boek geschreven. en achter die 5 tal verhalen geeft albus perkamentus commentaar. het is best wel grappig soms.
moet je echt eens lezen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
Chrissiej94
Schoolhoofd
Chrissiej94


Vrouw
Aantal berichten : 1669
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus
Hobby's : lezen, klarinet spelen.
Humor : Goede grappen.
Registration date : 02-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedo maa 12, 2009 6:52 pm

Oke, lijkt me leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
5e jaars
Riku


Man
Aantal berichten : 403
Leeftijd : 34
Woonplaats : 夢の国
Registration date : 04-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedo maa 12, 2009 8:03 pm

In nederland is de nederlandse versie op de 14 euro geprijst. (ongeveer) dat terwijl de engelse versie maar 8 euro was ongeveer! Dus ik vind het dan toch een behoorlijk prijs.

Het komt misschien omdat m'n maandelijks budget gewoon niet zo groot is. (45 per maand) En ik ben er deze maand al ruim overheen, dus... dan tikt 14 euro voor een toch wel vrij klein boekje sterk aan.
Uiteindelijk koop ik hem waarschijnlijk nog wel een keertje in het Nederlands, maar wanneer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedo maa 12, 2009 9:09 pm

Ik heb twee weken geleden de Engelse versie van het boekje gekocht. Ik weiger tegenwoordig om nog naar het Nederlands vertaalde boeken te lezen als ik ze even goed in het Engels kan lezen ^^ Ik heb helaas de tijd nog niet gehad om het helemaal te lezen, omdat ik ze per sé aan mezelf wil voorlezen XD Tja, dat zijn zo van die rare trekjes van mij. Ik hou van de klank van Engels en wil die dan ook zoveel mogelijk horen, daarbij is het voor mij mooi meegenomen om voor mijn plezier te lezen te koppelen aan het oefenene van m'n Britse uitspraak voor school.
Ik heb de eerste twee verhaaltjes wel al gelezen. En die vind ik echt wel leuk. Ook de commentaar van Perkamentus is geweldig en soms zo droog ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Orde van merlijn 3de klasse
sluipwegwijzer


Vrouw
Aantal berichten : 1392
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Registration date : 05-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedi jun 23, 2009 3:46 pm

oke ik ben dom maar over wat gaat het boek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
5e jaars
Riku


Man
Aantal berichten : 403
Leeftijd : 34
Woonplaats : 夢の国
Registration date : 04-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimedi jun 23, 2009 4:23 pm

Het bevat 5 sprookjes die tovenaars aan hun kinderen vertellen. Het bevat onder andere het verhaal over de 3 voorwerpen van dood (de ring, de onzichtbaarheidsmantel en de toverstok)
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Orde van merlijn 3de klasse
sluipwegwijzer


Vrouw
Aantal berichten : 1392
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Registration date : 05-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimewo jul 01, 2009 3:14 pm

was het niet de elieken van de dood?
als dat zo is dan bestaat het boek igenlijk niet dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
5e jaars
Riku


Man
Aantal berichten : 403
Leeftijd : 34
Woonplaats : 夢の国
Registration date : 04-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimewo jul 01, 2009 3:36 pm

Het heet: Het verhaal van de drie broers en het gaat over de 3 relieken van Dood... Het maakt wat mij betreft niet zoveel uit hoe ze het noemen, het gaat erom dat je weet wat ze ermee bedoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Orde van merlijn 3de klasse
sluipwegwijzer


Vrouw
Aantal berichten : 1392
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Registration date : 05-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimewo jul 01, 2009 3:43 pm

ja hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davysmurf
Admin
Davysmurf


Man
Aantal berichten : 200
Leeftijd : 35
Registration date : 01-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimezo jul 19, 2009 9:28 pm

@sluip: Rowling heeft het boek ook in het echt geschreven ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Orde van merlijn 3de klasse
sluipwegwijzer


Vrouw
Aantal berichten : 1392
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Registration date : 05-02-09

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimema jul 20, 2009 9:31 am

a oke wist ik veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
__LadyGwenhwyfar
3e jaars



Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent, Oost-Vlaanderen
Hobby's : Concerten & Festivals, Volksdans, Wicca....
Humor : Alex Agnew!
Registration date : 03-02-10

De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitimewo feb 03, 2010 8:28 pm

Ik heb de engelse versie ergens liggen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/__LadyGwenhwyfar
Gesponsorde inhoud





De Vertelsels van Baker de Bard Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vertelsels van Baker de Bard   De Vertelsels van Baker de Bard Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Vertelsels van Baker de Bard
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hagridshut :: dreuzelbezigheden :: boeken-
Ga naar: