Aantal berichten : 14 Leeftijd : 31 Woonplaats : Schiermonnikoog Hobby's : Paardrijden Humor : Ja heel veel xD. Registration date : 06-01-10
Onderwerp: Welke opleiding? ma jan 11, 2010 4:48 pm
Wat voor opleiding doen jullie? Hoelang ben je er al mee bezig? Hoe bevalt het?
Kortom vertel hier er alles over !!
Chrissiej94 Schoolhoofd
Aantal berichten : 1669 Leeftijd : 29 Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus Hobby's : lezen, klarinet spelen. Humor : Goede grappen. Registration date : 02-02-09
Onderwerp: Re: Welke opleiding? ma jan 11, 2010 5:16 pm
Ik zit in mijn examenjaar van het vmbo niveau 4. Het is echt druk! Daar hou ik echt niet van! Verder zeuren de leraren onwijs over het examen. Nou heb ik ook wel een erg gedemotiveerde klas.....
saussyke Admin
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 31 Woonplaats : de wegisweg Hobby's : Jazz dans, jazz dans, jazz dans Registration date : 05-02-09
Onderwerp: Re: Welke opleiding? ma jan 11, 2010 8:25 pm
ik zit nu in mijn eerste jaar psychologie ( [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] ) maar dat wil ook zeggen dat het examentijd is voor mij ( [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] )
eentje zit er al op nog 7 te gaan
en later wil ik voor kinderpsychologe of profiler gaan
sirhena 7e jaars
Aantal berichten : 688 Leeftijd : 32 Woonplaats : Veldegem Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren... Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig... Registration date : 06-01-10
Onderwerp: Re: Welke opleiding? ma jan 11, 2010 9:58 pm
kinderpsychologes hebben ze echt nodig... groot tekort aan die mensen dus zul je zeker werk hebben
Ikzelf volg de opleiding kleuteronderwijs en zit in mijn eerste jaar. Vorig jaar had ik ergotherapie gedaan, maar dat was dik tegen gevallen...