Aantal berichten : 205 Leeftijd : 30 Woonplaats : villa malfoy Hobby's : dansen en lezen Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten Registration date : 12-02-09
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel di jul 13, 2010 7:57 pm
patty: moet jij nodig zeggen alsof potter zo knap is ik zou beter voor draco gaan dan voor zon brillenkop als potter
Annee Orde van merlijn 3de klasse
Aantal berichten : 1372 Leeftijd : 26 Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,, Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P Registration date : 22-12-09
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel di jul 13, 2010 7:58 pm
'Kop dicht!', roept Annee naar Patty nadat ze tegen Hermelien had gezegds dat ze er niets aan vond.
patty park 3e jaars
Aantal berichten : 205 Leeftijd : 30 Woonplaats : villa malfoy Hobby's : dansen en lezen Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten Registration date : 12-02-09
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel wo jul 14, 2010 12:53 pm
patty: ten 1e heb ik geen kop en ten 2e ik luister niet naar je ! dus ik mag zeggen wat ik wil! daar heb ik teminste een mond voor hahaha en lachte
Aantal berichten : 1372 Leeftijd : 26 Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,, Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P Registration date : 22-12-09
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 6:54 pm
'Je hebt geen mond', zegt Annee gewoon heel rustig.
patty park 3e jaars
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 6:56 pm
patty: ahahha heel grappig een bek ook niet wand ben geen krokodil zoals jij en gooide iets naar griffel(een klein steentje)
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 6:58 pm
'Tegen wie heb je het?', vraagt Annee omdat ze nergen een krokodil ziet.
Hermelien Admin
Aantal berichten : 1664 Leeftijd : 35 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 01-02-09
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 7:11 pm
juist op^het moment dat het steentje eraan kwam nam ze vliegens vlug haar toverstaf en vloog het terug naar patty " da tzal je leren ik weet meer dan jij hoor" zei ze kwaad terug *niemand gooid met een steentje naar me* d8 ze
dracomalfoy 1e jaars
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 34 Woonplaats : Wonderland Registration date : 16-07-10
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 7:15 pm
'Kijk goed in de spiegel en dan zie je haar, maar wel goed blijven kijken he' zegt Draco bot tegen Annee 'nou gefeliciteerd modderbloedje, met alleen boeken en perkament kom je niet ver' vervolgt hij tegen Hermelien.
patty park 3e jaars
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 7:18 pm
patty: kijkt haar met verbaasende ogen aan en draaide de rug naar haar toe en keert zich weer tot griffel! ey jij daar modderbloedje ik had nog wat uit te vechten met you? hoe durf je draco zo te belazeren met een liefdesdrank ?
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 7:22 pm
*Annee kijkt heel goed in de spiegel maar ziet nog niets en zegt dat tegen Draco*
patty park 3e jaars
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 7:27 pm
patty:kom draco ik heb een iedeetje laten we stukje gaan wandelen ga je mee ?
dracomalfoy 1e jaars
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 34 Woonplaats : Wonderland Registration date : 16-07-10
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel zo jul 18, 2010 7:29 pm
'Nog veel beter kijken, je moet je ogen goed samen spannen en je lippen samen spannen, spring anders wat op en neer, het moet waarschijnlijk even los komen' zegt Draco vermakelijk tegen Annee en z'n aandacht dan op Patty vestigt. 'Is goed' zegt hij haar en Patty een kus geeft om dan met haar mee te lopen.
Hermelien Admin
Aantal berichten : 1664 Leeftijd : 35 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 01-02-09
"wat een eikel,spijtig dat het zo snel was uitgewerkt hé " zei ze tegen annee toen ze zag dat die 2 al vertrokken waren. "we krijgen ze nog wel"
Onderwerp: Re: gemeenschappelijke tafel di aug 03, 2010 7:00 am
off annee en patty ik ga jullie posten verwijderen dan is het terug overzichtelijk
on:
hermelien "ik zie je straks weer annee ik heb nu les van sneep" zei ze met een zuur gezicht " waarom moest hij ineens verweer tegen de zwarte kunsten geven was ik eindelijk van hem vanaf. maar alle ik ga anders kan hij weer punten aftrekken. doei" zei ze en ging snel naar de les