Aantal berichten : 1669 Leeftijd : 29 Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus Hobby's : lezen, klarinet spelen. Humor : Goede grappen. Registration date : 02-02-09
Onderwerp: Rpg - moderator do mei 27, 2010 7:50 am
De rpg moderator houd alle rpg's in de gaten, of iedereen zich daar aan de regels houdt. Wil je solliciteren? Vul even onderstaand lijstje in.
Forumnaam: Ik wil rpg - moderator worden omdat: Ervaring: Waarom jij?:
sirhena 7e jaars
Aantal berichten : 688 Leeftijd : 32 Woonplaats : Veldegem Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren... Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig... Registration date : 06-01-10
Onderwerp: Re: Rpg - moderator za mei 29, 2010 8:26 am
Forumnaam: sirhena
Ik wil rpg - moderator worden omdat: 1. Ik ben het al geweest, snap niet waarom ik het plots niet meer ben 2. Heb al een kleine 6 à 7 jaar ervaring met RPG 3. Ben momenteel 1 van de actiefste hier op de site 4. Een klein jaar ervaring zelfs als admin geweest van een forum met RPG
Ervaring: 6 à 7 jaar
Waarom jij?: Is dit niet dezelfde vraag al de omdat-vraag?
Hermelien Admin
Aantal berichten : 1664 Leeftijd : 35 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 01-02-09
Onderwerp: Re: Rpg - moderator za mei 29, 2010 12:19 pm
in bespreking
Lilytjeuh Dreuzel
Aantal berichten : 12 Leeftijd : 22 Woonplaats : Daigon Ally Registration date : 17-10-12
Onderwerp: Re: Rpg - moderator wo okt 17, 2012 2:52 pm
Forumnaam: Lilytjeuh Ik wil rpg - moderator worden omdat: ik ben nu RPG moderator op een niet-zo actief forum, maar het is ook niet helemaal niet actief. En gewoon forum dus. En ik ben admin op en nog een niet actief forum. Die ook niet heel actief is, maar ook niet dat er niets op word gepost. Ik heb er iets tegen, als er gescholden wordt tegen elkaar, en ik probeer het ook altijd op te lossen, zo snel mogelijk. Ervaring: een jaar Admin op een site, en een goede 4 maand op een ander forum. Waarom jij?: heb ik al uitgelegd in de omdat-vraag
Hermelien Admin
Aantal berichten : 1664 Leeftijd : 35 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 01-02-09
Onderwerp: Re: Rpg - moderator zo jan 27, 2013 10:12 am
@ Lilytjeuh ik heb u een pm verstuurd
Lilytjeuh Dreuzel
Aantal berichten : 12 Leeftijd : 22 Woonplaats : Daigon Ally Registration date : 17-10-12
Onderwerp: Re: Rpg - moderator zo apr 21, 2013 3:09 pm
HEb ik gezien, sorry trouwens dat het ondertussen al 3 maand later is...