hagridshut
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hagridshut

welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 de tijd van vroeger

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimezo jul 18, 2010 7:41 pm

deze rpg speelt zich af in de tijd van harry, ron en hermelien.

personages:

Harry Potter wordt gespeeld door:

Ron Wemel wordt gespeeld door:hermelien

Hermelien Griffel wordt gespeeld door: Hermelien

Ginny Wemel wordt gespeeld door: Annee

Fred Wemel wordt gespeeld door:Annee

George Wemel wordt gespeeld door:Annee

Bill Wemel wordt gespeeld door:

Percy Wemel wordt gespeeld door:

Charley Wemel wordt gespeeld door:

Marcel Lubbermans wordt gespeeld door:

Loena Leeflang wordt gespeeld door: hermelien

Cho Chang wordt gespeeld door:

Daan Thomas wordt gespeeld door:

Angelique Jansen wordt gespeeld door:

Olivier Plank wordt gespeeld door:

Alicia Spinet wordt gespeeld door:

Katja Bell wordt gespeeld door:

Draco Malfidus:dracomalfoy

Patty Park: Patty Park


je mag ook zelf personages verzinnen.
de leerkrachten kan je je zo gebruiken



de regels:

*max 3 personages
*personages worden aangevraagd via pm naar mij
en voor de rest worden de rpg regels ook hier gebruikt










hermelien:
*wat een mooi dag* dacht ze *ik ga even wandelen* ze liep de toren van griffoendor uit en liep door de grote zaal naar buiten.
"pff het is best warm " zei ze tegen zich zelf en ze liep naar het verboden bos


Laatst aangepast door Hermelien op zo jul 18, 2010 8:00 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimezo jul 18, 2010 7:50 pm

patty:liep met draco in het bos opeens zag ze griffel zitten
zo zo wat doe jij hier helemaal allen
ik dacht dat je veel te bang was om allen naar het bos te gaan
en dat voor zon domme meid als jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
dracomalfoy
1e jaars
dracomalfoy


Vrouw
Aantal berichten : 89
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wonderland
Registration date : 16-07-10

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimezo jul 18, 2010 7:53 pm

'Het is eigenlijk wonderbaarlijk dat ze nog buiten komt, ik bedoel je zou haast denken dat ze zo werd opgeslokt door de bibliotheek. 'Maar vertel is wat voor idee heb je nou in gedachten' vraagt hij zachtjes in Patty's oor.

'Ja dit moet een geweldige stap voor je zijn om zo maar in de buitenlucht te komen, nou weet je dit hier om je heen dat noemen ze bomen' zegt hij sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimezo jul 18, 2010 7:56 pm

patty: stil nou lieverd straks hoort ze je nog wacht maar af je ziet wel
Terug naar boven Ga naar beneden
dracomalfoy
1e jaars
dracomalfoy


Vrouw
Aantal berichten : 89
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wonderland
Registration date : 16-07-10

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema jul 19, 2010 4:31 pm

'Ja en ik denk al dat ze me gehoord heeft of gezien, aangezien jij dat al verraden had' zegt hij met opgetrokken wenkbrauw tegen Patty 'maar je maakt me wel heel nieuwschierig van wat je van plan bent' zegt hij haar zachtjes in het oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema jul 19, 2010 6:36 pm

patty:
neej hoor lieverd ik heb niks gezegt oke
luister

ik wil haar in het bos vastzetten met touwen en dan haar het waarheidscerum geven zodat ze dingen zegt die ik wil weten bijvoorbeeld wie jij you die liefdesdrank heeft gegeven
en daarna wil ik haar een andere drank toe dienen die er voor zorgt dat ze 24 uur dingen voor mij doet
Terug naar boven Ga naar beneden
dracomalfoy
1e jaars
dracomalfoy


Vrouw
Aantal berichten : 89
Leeftijd : 34
Woonplaats : Wonderland
Registration date : 16-07-10

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema jul 19, 2010 6:44 pm

'Jaa okee' zegt hij als Patty zegt dat ze niks had gezegd en z'n voorhoofd fronst.

Maar naarmate Patty verder gaat hoe breder z'n grijns word. 'Dat is een geweldig idee' zegt hij 'alleen hoe ga je haar vast binden zonder dat ze je op gaat merken' vraagt hij Patty toch nog vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annee
Orde van merlijn 3de klasse
Annee


Vrouw
Aantal berichten : 1372
Leeftijd : 27
Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,,
Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P
Registration date : 22-12-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema jul 19, 2010 8:00 pm

Fred & George:
*Kom het bos uitgelopen en vangen het gesprek op*
Aan het einde zegt Fred tegen George: 'Hier moeten we wat op bedenken'
*Ze rennen naar de leerlingenkamer van Griffoendor en gaan nadenken.*

EDIT Sirhena:
Door het gebruik van de sterretjes werk je niet verhalend en dat is niet leuk om te schrijven. Dus ik wil nergens meer * * zien staan, maak mooie volle zinnen. Dat is des te leuker voor de anderen om te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://detwilightsaga.twilight-vampire.com/
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema jul 19, 2010 8:32 pm

patty: he wat was dat ?
er is hier iemand ik voel het
kom laten we snel terug naar het kasteel gaan voordat iemand ons opmerkt
we pakken modderbloedje later wel
kom op snel en samen renden ze terug naar de leerlingekamer van zwadderich
zegt tegen draco:lieverd ik ga naar bed spreek je morgen vroeg wel weer in de grote zaal
slaap zacht en loopt de trap op van de meidenslaapzaal doet de deur los en loopt naar haar bed stapt er in en valt meteen in een diepe slaap en denkt na hoe zo griffel kan pakken

EDIT Sirhena:
Dit is al een tweede keer dat ik je erop moet wijzen...
GEBRUIK LEESTEKENS! Door er geen te gebruiken ben je erg moeilijk te volgen en werk je erg slordig en overzichtelijk. Dus iedereen leestekens gebruiken aub!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema aug 16, 2010 4:37 am

hermelien:
"Patty wanneer ga je me eens me rust laten gemeen kreng dat je bent" ze stond op en liep terug naar het kasteel.
*mm wat ga ik nu doen want die 2 hebben mijn plan laten mislukken* dacht ze.
*Ik zal maar naar de leerlingenkamer gaan*
TOen ze in de leerlingenkamer aankwam zag ze Fred en George zitten en ze liep er naar toe.
"Wat zijn jullie aant doen?" vroeg ze nieuwsgierig

15/08/10 EDIT Sirhena:
Door het gebruik van de sterretjes werk je niet verhalend en dat is niet leuk om te schrijven. Dus ik wil nergens meer * * zien staan, maak mooie volle zinnen. Dat is des te leuker voor de anderen om te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema aug 16, 2010 8:46 am

nooit schreeuwde ik haar nog na

15/08/10 EDIT sirhena:
Jij hebt duidelijk nooit de regels gelezen, als ik jou was zou ik dit maar eens doen. Je gaat hier op meerdere vlakken over de schreef.
1) Je gebruikt geen leestekens
2) Je hebt maar 1 zin = SPAM!
3) Je schrijft niet verhalend

In het vervolg wil ik bij jou leestekens zien in je teksten, minstens 3 zinnen in je post en het moet het kunnen lezen zoals je het zou vertellen aan iemand anders.
Doe je dat niet kun je een verbod krijgen om nog te posten in RPG's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema aug 16, 2010 11:23 am

@sirhena ik gebruik het * om aan te tonen dat ik dat denk en niet zeg

Edit sirhena:
Ik snap wat je wil zeggen, maar denk eens na. Kom je ooit in een boek ** tegen? Wat je denkt kun je ook op andere manieren doen. Zoals in cursief zetten of ' gebruiken voor wat je denkt en " voor wat je zegt...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema aug 16, 2010 11:33 am

[quote="patty park"]nooit schreeuwde ik haar nog na
wacht maar griffel ik krijg je nog wel
de volgende keer kom je niet zo makkelijk van me af!

15/08/10 EDIT Sirhena:
Dit is al stukken beter, maar denk nog steeds aan je leestekens. Aan het einde van elke zin hoort er eentje te staan, wat je zegt staat tussen "". Wat je denkt kan dan tussen '' staan en nog eens in cursief gezet worden. Gewoon je tekst wat overzichtelijk maken.
Sla desnoods eens een boek open om te weten hoe het moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermelien
Admin
Hermelien


Vrouw
Aantal berichten : 1664
Leeftijd : 36
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 01-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema aug 16, 2010 11:43 am

een rpg is geen BOEK. en nog iets ik zit op een ander forum waar niks anders is dan rpg's en daar gebruikt iedereen dat. en nog eens iets vroeger gebruikte we dat allemaal zodat we konden aantonen dat we dchten waarom moeten we dat nu dan ineens veranderen

EDIT Sirhena:
Denk je nou heus dat je de enige bent die op andere RPG sites zit? Ik heb op tientallen andere sites gezeten en op geen enkele werd het gebruik van ** toegestaan. Heb zelfs al RPG's meegemaakt waar je minimum 300 tekens moest gebruiken. Mijn regels zijn nogal soft en er zijn er lang niet veel. Andere RPGmod, andere regels. Een nieuwe directeur op een school heeft toch ook niet dezelfde regels als de vorige? RPG=Rol Playing Game, ik leg het altijd aan mensen uit als het spelen van een soort Toneel. Een RPG kun je makkelijk gieten in boekvorm, dus ik snap jou probleem niet.
Als je nog meer commentaar hebt, gelieve dat via pb te doen en het RPG hiermee niet meer te verstoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hagridshut.forumactie.com
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema aug 16, 2010 12:09 pm

edith patty:
sorry hoor sirhena maar hoor je zelf nou eens belachelijk doen
doe is ff heel snel normaal met je grote mond jij denkt echt dat je alles bent he
en dat je zomaar alles kunt maken hier op ons forum ik zal als ik you was maar niet zon grote mond geven tutjehola:als je problemen hebt nou en maar reageer dan niet alles af op ons en trouwens wat maakt het uit!
ik ben gewoon echt klaar met you met die grote mond van je !


edit sirhena:
Ik overleg en leg uit en dat noem jij een grote mond opzetten, man wat ben jij opvliegend.
Ik sta open om te overleggen. Hermelien zegt haar probleem en ik zeg wat ik heb van ervaring. Als je moeite zou doen, kunnen we best wel tot een compromis komen. Maar als je onbeschoft begint te doen, dan denk ik er niet eens meer over na om nog met jou te overleggen.

Als het zo'n probleem vormt rond die **, wil ik ze best wel weer toe laten, maar leestekens blijven verplicht. Je kan ze zelfs niet in een gewone post gebruiken. Waarom gebruik je ze niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park
3e jaars
patty park


Vrouw
Aantal berichten : 205
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy
Hobby's : dansen en lezen
Humor : gemene uitstraling houd er van hermelien te pesten
Registration date : 12-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema aug 16, 2010 12:43 pm

edit patty:
omdat ik het moeilijk vindt en er tijdens msn of een brief schrijfen ook niet op let dus waarom dan wel hier das vette onzin!


edit sirhena:
Dat is helemaal geen onzin. Door leestekens te gebruiken, maak je je tekst zoveel meer overzichtelijker. Dan maak je onderscheidt onder wat gezegd, gedacht of gedaan wordt. Of maak je duidelijk hoe het gezegd wordt. Door geen tekens te gebruiken, moeten anderen je post soms meerder malen lezen voor ze goed weten wat je precies hebt gepost. Je hebt al een prachtpost met leestekens gedaan. Echt prima gedaan. Ik snap heus wel dat het moeilijk kan zijn voor sommige mensen, maar wat is er mis met je best proberen te doen? Door je voeten eraan te vegen ga je het nooit leren. Je leert pas dingen als je ze vaak en regelmatig oefent. Door dingen veel te oefenen, ga je ze automatiseren en over een bepaalde tijd zul je ze altijd veel gebruiken. Je zult dan niet alleen jezelf, maar ook anderen een zeer groot plezier doen. Ook zul je trots kunnen zijn op jezelf als je aan iedereen kan tonen van: 'Kijk, ik kan leestekens correct gebruiken en het is voor mij helemaal niet zo moeilijk meer!'
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Orde van merlijn 3de klasse
sluipwegwijzer


Vrouw
Aantal berichten : 1392
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Registration date : 05-02-09

de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitimema aug 16, 2010 12:49 pm

mag ik nog mee doen?
ik wil graag luna, katja en angelique zijn

15/08/10 EDIT Sirhena:
Hiermee verstoor je het RPG. Gelieve rollen aan te vragen via privébericht gericht aan de starter van het RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de tijd van vroeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tijd van vroeger   de tijd van vroeger Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de tijd van vroeger
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hagridshut :: ontspanning :: rpg's-
Ga naar: